Werkgevers anno nu zien kansen, ook in crisistijd. Werkgeversservicepunten helpen met het vinden en binden van personeel. Met ondersteunende subsidies en regelingen. De nieuwe campagne ‘Werkgevers anno nu’ maakt elk Werkgeversservicepunt (WSP) nog beter herkenbaar, vindbaar en bereikbaar voor werkgevers.
Juist in deze onzekere tijden is de trots groot dat alle werkgeversservicepunten met een nieuwe campagne bij werkgevers onder de aandacht worden gebracht. Elk WSP heeft een groot netwerk en bestand aan personeel en kan helpen bij aanvragen van subsidies en regelingen. De campagne is bedoeld om werkgevers zo snel mogelijk van personeelsvraag naar antwoord te leiden.
Morgen start vandaag
De werkvloer van morgen vraagt werkgevers anno nu. Dat is het thema waarmee werkgevers worden geïnspireerd om voor slimme personeelsoplossingen te kiezen. Wie werft via WSP werkt aan een divers en inclusief personeelsbestand. Met jongeren, 50-plussers, mensen met een arbeidsbeperking en/of vluchtelingen. Allemaal gedreven mensen die het liefst vandaag nog aan de slag willen.
Zien is geloven
Via de campagnesite werkgeversanno.nu, een campagnevideo en online marketing wordt op regionaal niveau campagne gevoerd. Werkgevers laten zich vaak inspireren door andere werkgevers. Succesverhalen van ondernemers die hen voorgingen zijn daarom onderdeel van de campagne. Deze worden gedeeld via de socialmediakanalen van de Werkgeversservicepunten.
Samen positief werken aan de toekomst
Hoe meer werkgevers op de hoogte zijn van de kosteloze dienstverlening van de Werkgeversservicepunten, hoe meer mensen weer aan de slag kunnen. Misschien wel met een leerwerktraject, jobcoach, loonkostensubsidie of andere regeling. Zo biedt werkgeversanno.nu kansen en gaan we allemaal vooruit. Werkgevers én werkzoekenden.